mayaajohanson

En tjej på 19 vårar från Skåne. Har ett stort intresse för hästar och ett psykiskt tufft liv

Dagen

Allmänt Permalink0

Just nu är jag i stallet. 4 boxar ska mockas och fixas fina. Sedan ska båda hästarna ridas. Tänkte köra upp med dem till ett par kompisar som precis bygd går och en JÄTTE fin ridbana. Så båda hästarna får gå lite ordentligt och halo ska även få gå över några bommar. Vår ridbana står fortfarande i vatten så går inte att rida riktigt ordentligt i den. 


En häst vid namn Jagger ska även få badas idag då han är typ svart och ska vara vit egentligen;) sakerna ska putsas inför morgon dagens tävling. Men innan säng dags ska jag och några kompisar träffas och bada badtunna. Mysig och lugn kväll då jag ska upp tidigt imorgon. Nu får jag fortsätta men tänkte bara kolla in och berätta lite hur min dag ser ut. Ha en härligt lördag och ta vara på er <3

Till top