mayaajohanson

En tjej på 19 vårar från Skåne. Har ett stort intresse för hästar och ett psykiskt tufft liv

HELLO WORLD

Allmänt Permalink0
 
Livet händer eller gör de det? 
 
Såklart att livet fortsätter olika problem stötts på och livet tar kanske en oväntad vändning. Jag har minst sagt haft mycket för mig. Jag har börjat sista året på gymnasiet efter tuffa tider i skolan. En tid där att avsluta skolan bara var en dröm som aldrig skulle kunna uppnås. Då mitt liv var som en laborint där inget var rakt fram utan endast upp eller ner. Något jag vet fler än jag har upplevt. Men det viktiga är att man tar sig igenom det och fötsätter. I julas trodde jag att allt var över. Att jag faktiskt aldrig skulle kunna få må bra. Slutade gå i skolan , slutade äta, slutade träffa folk. Allt blev bara en ond cirkel helt enkelt. Men nu har jag fått hjälp och börjat ta mig tillbaka till skolan och till ett bra mående. Skriver längre om den perioden senare. Ville bara säga att jag är tillbaka. Starkare än någonsin och med mycket energi och ideer. Hoppas allt är bra med er.
 
 
Till top