mayaajohanson

En tjej på 19 vårar från Skåne. Har ett stort intresse för hästar och ett psykiskt tufft liv

Stallet klart

Allmänt Permalink0
Äntligen satt mig ner för att äta "frukost" efter allt är klart. Båda hästarna har blivit ridna ett bra pass, Jagger på ridbanan och Halo fick ridas ut efter ett hårt pass igår. Älskar att börja klockan 1 allting är liksom klart där hemma när man åker till skolan. Så resten av dagen kan man bara fokusera på skola Och kanske tillomed ta det lite lugnt när man kommer hem. Inte den stressen efter skolan att nu måste jag hem för att göra klart stallet och sen måste jag göra de och de och de. Utan man kan ta det lugnt när man väl är i skolan och bara fokusera på det för allt annat är klart. 
 
Liten snabb uppdatering innan jag måste cykla till stationen. Jag lever och mår bra, Livet rullar helt enkelt. Hur trivs ni på era jobb/skola? Bra shema och kollegor? Stressar ni eller hinner ni verkligen ta vara på livet? 
 
Lite små frågor som är viktiga att ställa sig ibland då livet bara rusar fram. Mår jag verkligen bra och hur ser mitt liv egentligen ut
 
 
Fina älskling som vill ha rampljuset för sig själv;)
Till top