mayaajohanson

En tjej på 19 vårar från Skåne. Har ett stort intresse för hästar och ett psykiskt tufft liv

Denna dagen

Allmänt Permalink0
Grått en skvätt sen torka bort den och fortsätt gå. Inget är enkelt men allt funkar. Livets motgångar kan vara enorma men är inte allt om att fortsätta gå. Att aldrig stanna kvar och gråta utan att den starka lyckas alltid fortsätta. Denna dagen gör jag just det stannar och gråter sen fortätter jag gå. Har tappat all energi idag ingen lust till något och vill typ bara hem och sova. Allt känns som att bestiga ett berg och inget verkar ha mening. Varför jag känner såhär vet jag inte, ingen förklaring helt enkelt. Men vissa dagar är bara såhär för mig när man ungefär ger upp om allt. Alla läxor känns omöjliga och inget kan göra mig glad. Vill slå något så hårt så jag kanske kan få känna något. Helt tom på känslor helt enkelt. 
 
Har mått såhär många gånger innan och börjar bli tröt på det. Tröt på att må dåligt och inte kunna få vara "normal". För det känns som man är ensam att alla andra har det så bra och att ingen annan känner samma. Jag vet om att alla inte mår bra alltid och att livet sätter alla på motgångar. Men hur orkar ni? hur orkar ni fortsätta gå och stå på era ben igen. Vissa bara gör det och andra inte. Vi alla är olika och vissa förstår säkert inte alls vad jag pratar om. Men ni som förstår hjälp mig. Hur gör ni?
 
Inte alls motiverad idag till något som ni kanske förstår. Men jag vet att det kommer bli bättre för inget varar för alltid. Lite deprimerat men sånt är livet. Ingen är på topp alltid även ifall man ibland tror att vissa är men så är det inte. Alla faller nån gång. 
 
 
Bildresultat
Till top