mayaajohanson

En tjej på 19 vårar från Skåne. Har ett stort intresse för hästar och ett psykiskt tufft liv

YES

Allmänt Permalink0
Äntligen. Har suttit med en inlämnings upgift i ca en vecka och inte förståt något. Läst upgiften om och om igen men det har ståt helt stilla i mitt huvud. Upgiften ska lämnas in imorgon så det började bli väldigt akut att göra den klar. Men idag lossnade det. Hade 2 timmar arbets tid idag för att göra läxor mm så satte mig ner för typ 10 gången att för att göra denna uppgift. Läste igenom uppgiften och sen bara låsnade det började skriva vad jag trodde sen bara kom resten. Riktigt skönt faktiskt, har lite finslipp kvar på den som jag ska göra ikväll men sen är den klar. 
 
Så glad att en börda har släppt från mina axlar. Blir helt låg när jag har massa att göra och tiden börjar bli mindre. Men nu är det klart och över. Har en uppgift till denna veckan men ska inte vara inne förens på fredag och har redan börjat på den, så det känns väldigt lugnt faktisk.
 
Var tvungen att logga in här och bara vissa min glädje ungefär. Även för att säga att ge inte upp om något för det lär lösa sig. Även hur jobbigt det känns eller hur stort det känns så fortsätt försök och kämpa, för det lär släppa och ni kommer klara det. 
 
Har en lektion kvar nu sen blir det hemåt. Jagger ridas ut en runda sen ska Halo på sin första hopp träning idag , Spännande. 
 
 
Bara för jag saknar min älskling just nu. En fin sommar bild kan alla behöva ibland <3
Till top