mayaajohanson

En tjej på 19 vårar från Skåne. Har ett stort intresse för hästar och ett psykiskt tufft liv

WOW

Allmänt Permalink0
Vilken häst jag har och vilken träning det blev. Fortfarande helt lyrisk och kan inte sluta lee. Shit, helt magisk känsla jag fick på dagens träning. Klart hon hade lite "damp" slog med huvudet och väldigt på. Men hon lyssnade på mig ändån och när hon väl kom till hindret var hon med på noterna. Inga konstigheter utan hon viste vad hon skulle göra. Mellan hinderna har vi mycket att träna på men hon är bara 5 år så hur mycket ska man begära. Väldigt nöjd iallafall för att vara vår första träning tillsammans, kom dit med inga förhoppningar alls ungefär. Men åkte därifrån med stora drömmar som känns möjliga. 
 
Min tränare gillade även henne väldigt mycket så det känns skönt. Han sa att där är fint hopp och spänns i henne. Lite små saker att jobba på men det ska där vara på en 5 åring, allt ska inte vara perfekt men där ska finas potential. WOW säger jag bara vilken häst jag har eller rättare sagt hästar. Nyper mig i armen så jag inte drömmer, för dessa hästar är verkligen mina. Går riktigt bra med båda just nu och är inne i en bra period i livet helt enkelt. Nu ska jag sova och försöka lugna mig, fortfarande helt uppspelt efter träningen. Imorgon börjar jag inte förens klockan 1 så blir stallet på förmidagen. 
 
 
 
Säger det igen WOW vad jag älskar livet och dessa djur. Godnatt
Till top