mayaajohanson

En tjej på 19 vårar från Skåne. Har ett stort intresse för hästar och ett psykiskt tufft liv

Dagens ridpass

Allmänt Permalink0
Ja vad ska man säga förutom att idag inte har varit min bästa. Jagger var super fin och lyssnade på mig jätte bra. Väldigt pigg men det är bara kul att se att han mår bra och har gott om energi. MEN vad jag syslade med vet jag inte riktigt. Fick ingen känsla alls och min balans var riktigt dålig. Satt bara och spände mig och kunde liksom inte slappna av. Kan vara pågrund av allt som har hänt i veckan och hur jag mår fysiskt just nu. Så ska försöka inte hänga upp mig för mycket på det utan låta det vara lite. Som jag har haft feber idag och är väldigt förkyld så är det egentligen inte så konstigt. Även väldigt öm i min kropp och speciellt mitt vänstra ben från i måndags. Så ifall man ska kolla på vilka förutsättningar vi hade inför passet var det ändån bra. 
 
 
 
Imorgon är det äntligen FREDAG. Bästa dagen på veckan tycker jag. Kort dag i skolan och på kvällen kan man göra vad man vill och veta att man har 2 lediga dagar framför sig. Inte precis för att jag brukar ta det lugnt på helgen men ändån ingen skola. Denna helgen ska Jagger. Han ska gå en klass 120 på söndag. En lite speciell tävling då det är en klass där man kan bli direkt kvalad till Elmia. En tävling som jag håller på att kvala till är som göteborg horse show fast på elmia. Har några poäng redan men fler behövs alltid. Så vi håller tummarna och hoppas på det bästa.
 
 
Min finaste Sixten <3 
Till top