mayaajohanson

En tjej på 19 vårar från Skåne. Har ett stort intresse för hästar och ett psykiskt tufft liv

First day of school

Allmänt Permalink0

Då var första dagen av skolan kommen. Börjar 2:an så ska egentligen inte vara några problem. Men jag börjar på en ny skola där jag inte känner någon eller ens vet vem någon är i klassen. Både bra och dåligt, de bra är att man börjar om från noll inga förhoppningar och inga förväntningar utan du kan bara vara dig själv. Dåliga är att man har ingen aning vad det är för människor man ska dela 2 år med. Eller vad dem ska tycka om en utan ingen ide alls vad som väntar mig. 

Men först ska jag äta lunch med en barndoms kompis som också har byttat skola nu i 2:an och sitter i samma sits som jag gör. Så för att lugna båda våra nerver och dela lite tankar blir det en lunch först innan foten sätts på nya skolan. 

Finaste Ludde som alltid får en glad. Bara att se denna bilden får jag ett leende på läpparna.

Till top